چه باید کلیه بیمار شکست آیا اگر آنها نمی توانند دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه باید کلیه بیمار شکست آیا اگر آنها نمی توانند دیالیزبیمار نارسایی کلیه می تواند دیالیز را ندارد چه باید انجام می دهند؟ همانطور که همه ما می دانیم، معمولا، پزشکان دیالیز به افراد مبتلا به نارسایی کلیه توصیه خواهد کرد، اما به علت برخی از دلایل، برخی از مردم ممکن است می توانید آن را ندارد. سپس برای آن دسته از مردم چه باید بکنند؟

دیالیز درمان است که برخی از چیزهایی انجام شده توسط کلیه های سالم است. این نیاز است که کلیه خود را دیگر نمی تواند مراقبت از نیازهای بدن شما را، و می تواند به شما کمک کند تا زندگی بهتر است. اما برای کسانی که می توانید آن را ندارد و یا نمی خواهید به آن را پیوند کلیه ممکن است یک انتخاب خوب است، اما نه همه مردم می تواند پیوند را، مانند افراد مبتلا به چاقی، فشار خون بالا و یا وضعیت جسمی ضعیف و غیره.

به نظر می رسد که برای آن دسته از افرادی که آنها هیچ انتخاب دیگری جز صبر کنید. اما واقعیت این است، است یک جایگزین خوب از این دو روش وجود دارد، این است که گیاهان دارویی طب چینی، و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از یکی موثر در درمان بیماری های کلیوی است. با بهبود عملکرد کلیه، می تواند کمک به مردم بهتر و بدون کمک از دیالیز یا پیوند زندگی می کنند. اگر شما می خواهید بدانید اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما ترک مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

از بالا ما می دانیم که برای بیمار نارسایی کلیه، اگر آنها می توانند دیالیز را ندارد، آنها می توانند پیوند کلیه و یا چینی گیاهان دارویی پزشکی به عنوان درمان های جایگزین از آن را انتخاب کنید. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/kidneyfailure-treatment/695.html





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، بیمار نارسایی کلیه می دیالیز را ندارد چه باید انجام می دهند ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: